Dzień dobry! Cześć!
Skoro tutaj jesteś, to znak, że ważne są dla Ciebie zasady naszej współpracy.
Zanim więc zanurzysz się w świecie biohackingu, sprawdź, czego możesz od nas oczekiwać. Chcemy dostarczać Ci Produkty najlepszej jakości, które pomogą Ci zwiększyć produktywność, lepiej kontrolować swoje zdrowie fizyczne, a nawet dążyć do przedłużenia życia. Sprawdź jak wygląda współpraca z nami!
W razie jakichkolwiek pytań, pisz śmiało na adres: bi***@ad************.pl
REGULAMIN SKLEPU
Produkty oferowane w Sklepie są sprzedawane przez Time4You Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Przyrodników 1, 80-298 Gdańsk, NIP 5862388720 REGON 524273850, zarejestrowany w KRS pod nr 0001014193, dalej jako Sprzedawca.
Możesz skontaktować się z nami pisząc na adres e-mail: bi***@ad************.pl. Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem: 694-748-346 – w dni robocze, w godzinach 8:00-12:00.
Zgodnie z wymogami, wyznaczyliśmy punkt kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Użytkownikami korzystającymi z Serwisu. Szybka i bezpośrednia komunikacja jest możliwa e-mailowo na podany wyżej adres e-mail.
Nota o prawach autorskich: Regulamin został stworzony we współpracy z Kancelarią Konopelko KK|Legal &Business). Kopiowanie oraz rozpowszechnianie dokumentu bez zgody autora jest zabronione i może podlegać odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej.
§1 PODSTAWOWE POJĘCIA
W Regulaminie często posługujemy się takimi pojęciami jak Produkt, Klient, Konto Klienta i wieloma innymi o określonym znaczeniu. Pamiętaj, że jeśli będziesz miał wątpliwości co one oznaczają, zawsze możesz zajrzeć do tego rozdziału.
Wyjaśnienie podstawowych pojęć:
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
- Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
- Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientowi;
- Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
- Konto Klienta – indywidualne konto Klienta z możliwością administrowania, aktywowane w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi i zamieszczania materiałów na Platformie e-learningowej;
- Oferta – propozycja zawarcia umowy zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy).
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Produkt – Produkt elektroniczny lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
- Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf, audio/video);
- Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych;
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
- Sklep/strona internetowa/Serwis – strona, na której prowadzona jest działalność Sprzedawcy, w tym m.in. sprzedaż produktów przez Sprzedawcę lub na której udostępniane są treści Sprzedawcy i Użytkowników;
- Treść Użytkownika – informacje udostępniane, wytwarzane i/lub dostarczane przez Użytkownika w ramach korzystania z usług Serwisu, m.in.:
- a) opinie o Produktach, Usługach, Serwisie,
- b) komentarze pod treściami udostępnionymi w Serwisie,
- c) informacje zawarte na koncie Użytkownika widocznego w Serwisie,
- d) treści postów i komentarzy na grupie Facebook lub na dedykowanych kanałach w social media,
- e) tworzenie notatek w ramach platformy,
- f) informacje udostępniane w ramach Konta Użytkownika dostępne dla innych Użytkowników;
- Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
- Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
- Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
§2 NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
Tu znajdziesz najważniejsze informacje o współpracy z nami, w tym o terminie jej rozpoczęcia, cenie i płatnościach. |
- Korzystanie z Produktów nie może zastępować porady medycznej, leczenia lub terapii realizowanej przez lekarza lub inną osobę udzielającą świadczeń zdrowotnych, w szczególności nie może zastępować diagnozy lekarskiej.
- Sprzedawca oświadcza, że z uwagi na charakter i specyfikę Produktów, a także indywidualne uwarunkowania zdrowotne każdego z Klientów oraz indywidualne cele i motywacje będące podstawą decyzji o zakupie Produktu, Sprzedawca nie odpowiada za osiągnięcie przez Klienta określonego (zamierzonego przez Klienta) rezultatu.
- Z uwagi na charakter i specyfikę Produktów, Klient przed ich rozpoczęciem powinien skorzystać z konsultacji lekarskiej w celu oceny, czy jego stan zdrowia pozwala na bezpieczną na realizację ćwiczeń/uczestnictwo w zajęciach i aktywnościach określonych w Produkcie.
- Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta – dalej jako Umowa.
- W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
- Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę złożenia zamówienia, z zastrzeżeniem postanowienia poniżej.
- W sytuacji gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy lub w przypadku sprzedaży takich Produktów jak Wydarzenia, Konsultacje, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
- Pod pojęciem dokonania płatności należy rozumieć zaksięgowanie płatności przez Sprzedawcę lub pośrednika płatności.
- Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
- Cena nie zawiera informacji odnośnie kosztów dostawy czy innych kosztów, które Klient zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
- Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu.
- Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
§3 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
Sprawdź jak przebiega proces składania zamówienia. Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek problemów, możesz do nas napisać.
- Zamówienia mogą być składane przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Sprzedawca korzysta z usług Serwisu Przelewy24 i TubaPay do oferowania płatności on-line.
- Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis Przelewy24 lub TubaPay. W przypadku gdy Serwis umożliwia płatność w ratach/płatność abonamentowo, Klient zawiera odrębną umowę z ww. Serwisem z pominięciem Sprzedawcy.
- Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu płatności.
- W celu zakupu Produktów przez Sklep należy:
1) wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
2) po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności)
3) zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
4) zaakceptować Regulamin i zamówienie, a także dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
- W celu zakupu Produktów drogą elektroniczną np. za pomocą e-maila lub przez wiadomość za pośrednictwem komunikatorów internetowych lub przez zewnętrzny program należy:
1) wybrać Produkt/-y, które chce się kupić oraz zapoznać się z Ofertą;
2) po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Sprzedawcę informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
3) przed zaakceptowaniem zamówienia zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
4) zaakceptować przedstawione przez Sprzedawcę warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
- Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem Umowy.
- Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.
§4 PRODUKTY ELEKTRONICZNE (m.in. e-booki/ kursy/ materiały audio/ video)
Sprawdź jak przebiega współpraca z nami w przypadku gdy zakupisz produkty elektroniczne.
- W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego Produkt elektroniczny, dostęp do Produktu zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Produkt elektroniczny będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
- W przypadku Produktu takiego jak np. kursy lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu lub od razu – w zależności od tego, co wynika z Oferty.
- O ile nic innego nie wynika z Oferty, dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 365 dni licząc od dnia zawarcia Umowy.
- Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku lub materiałów, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z umową.
- 5 TRANSMISJE ON-LINE (m.in. webinary/ szkolenia on-line)
Sprawdź jak przebiega współpraca z nami w przypadku gdy zakupisz dostęp do udziału
w transmisji on-line.
- W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do transmisji on-line, Klient otrzyma link do transmisji on-line, pod którym odbywa się transmisja najpóźniej przed planowaną datą transmisji on-line. Dostęp zostanie przesłany na e-mail wskazany przez Klienta, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Transmisje on-line mogą być nagrywane przez Sprzedawcę.
- W przypadku gdy Klient nie może uczestniczyć w spotkaniu, uzyskuje dostęp do nagrania, chyba że coś innego wynika z Oferty. Informacja o tym, czy Cena obejmuje dostęp do nagrania transmisji wynika z Oferty.
- W związku z możliwością nagrywania transmisji on-line, Sprzedawca uregulował w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalania wizerunku. [§12 Wizerunek]
- 6 DOSTĘP DO GRUP
Sprawdź jak przebiega współpraca z nami w przypadku gdy zakupisz dostęp do udziału w dedykowanych grupach dla społeczności zanurzonej w biohackingu.
- W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do grupy na Facebooku lub do innych platform, Klientowi zostanie przydzielony dostęp do ww. miejsc niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia żądania dostępu i udzielenia odpowiedzi na pytania wstępne zadane w formularzu dostępowym (niezbędne do weryfikacji dostępu), lub w terminie wynikającym ze specyfiki Produktu/Oferty.
- Klient ma obowiązek przestrzegać Regulaminu Facebooka dostępnego na stronie Facebook [LINK] oraz Regulaminu grupy. W przypadku dostępu do innych platform, Klient ma obowiązek przestrzegać Regulaminu ww. platform.
- Z uwagi na charakter platformy i możliwość dzielenia się przez Klienta swoim wizerunkiem, Sprzedawca uregulował w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalania wizerunku oraz przetwarzania danych wrażliwych Klienta. [§12 Wizerunek]
§7 MENTORING ODDECHOWY/ KONSULTACJA
Sprawdź jak przebiega współpraca z nami w przypadku gdy zdecydujesz się konsultację lub mentoring.
- W ramach usługi, Sprzedawca realizuje usługę zgodnie z Ofertą, w tym rezerwuje termin, udziela indywidualnego wsparcia i pozostaje w gotowości do świadczenia usługi.
- Szczegółowe informacje dotyczące usługi znajdują się w Ofercie.
- Pod pojęciem sesji mentoringowej lub konsultacji (dalej jako Sesja) należy rozumieć sesję trwającą 60 minut, o ile z Oferty nie wynika inaczej.
- Sesja zostanie przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu ze Sprzedawcą drogą e-mailową i/lub w formie wiadomości sms i/ lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony) – o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Sesja realizowana jest on-line, o ile nic innego nie wynika z ustaleń Stron.
- W ramach Mentoringu, poza sesjami mentoringowymi, Klient ma możliwość skorzystać z konsultacji oraz zgłosić Sprzedawcy potrzebę skorzystania z indywidualnego wsparcia i feedbacku, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Wsparcie jest możliwe telefonicznie. Sprzedawca udziela wsparcia niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia uzyskania zgłoszenia.
- W przypadku Mentoringu, Klient może skorzystać z usługi nie później niż w ciągu 1 – miesiąca lub 3-miesięcy od dnia złożenia zamówienia – w zależności od wybranego okresu współpracy, o ile nic innego nie wynika z Oferty. W przypadku usługi konsultacji zamówionej jako samodzielny Produkt, Klient może skorzystać z usługi nie później niż w ciągu 1 miesiąca od dnia złożenia zamówienia.
- W przypadku sesji stanowiących dodatek do innego Produktu (dalej jako Produkt główny), Klient może skorzystać z sesji nie później niż w terminie oznaczonym jako termin dostępu do Produktu, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu sesji. Warunkiem zmiany jest odwołanie terminu sesji najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu sesji, o ile nowy termin przypada w okresie trwania usługi. Terminu przełożonego nie można odwołać. W przypadku nieodwołania sesji zgodnie z ww. zasadami, usługa zostanie uznana za wykonaną z uwagi na gotowość Sprzedawcy do świadczenia usług i rezerwacji terminu. Zmiana terminu powinna nastąpić e-mailowo lub telefonicznie na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu. Zmiana terminu sesji nie przedłuża okresu trwania usługi wskazanego w zamówieniu.
§8 WYDARZENIA STACJONARNE (warsztaty/ szkolenia)
Sprawdź, co otrzymasz gdy zakupisz dostęp do Wydarzenia stacjonarnego.
- Dokonując zakupu Produktu w postaci Wydarzenia, Sprzedawca zobowiązuje się zorganizować Wydarzenie, w tym pozostawać w gotowości do świadczenia usług zgodnie z Ofertą i umożliwić Klientowi uczestnictwo w Wydarzeniu.
- Jednodniowe Wydarzenie trwa 6 godzin, o ile nic innego nie wynika z Oferty. W przypadku Wydarzeń dłuższych niż jednodniowe, Sprzedawca nie odpowiada za organizację aktywności dla Klientów w czasie wolnym, tj. poza czasem przeznaczonym na Wydarzenie.
- Szczegółowy program Wydarzenia, a także zakres świadczonych usług oraz miejsce określa Oferta.
- Sprzedawca oświadcza, że posiada odpowiednie środki, a także wiedzę i umiejętności niezbędne do prawidłowej organizacji Wydarzenia.
- Wszystkie dodatkowe koszty, które mogą wiązać się z udziałem w Wydarzeniu (np. dodatkowe posiłki, napoje, noclegi itp.) niewymienione w Ofercie Wydarzenia, Klient zobowiązany jest pokryć we własnym zakresie. Rozliczenie ww. kosztów następuje bezpośrednio z podmiotami świadczącymi ww. usługi, tj. między Klientem a podmiotem świadczącym ww. usługi. Sprzedawca nie uczestniczy w rozliczeniach między
Klientem a ww. podmiotem. - Sprzedawca nie zapewnia Klientowi transportu do i z miejsca Wydarzenia. Klient zobowiązany jest zapewnić sobie transport we własnym zakresie. W razie jakichkolwiek trudności Sprzedawca oferuje pomoc lub wskazówki w znalezieniu najdogodniejszej opcji dojazdu do miejsca Wydarzenia.
Co jest warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu?
- Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest opłacenie przez Klienta Ceny w pełnej wysokości oraz uzupełnienie ankiety zdrowotnej i oświadczeń dot. zdrowia i/lub przeciwskazań zdrowotnych (dalej jako „Ankieta”).
- Ankieta zostanie Klientowi udostępniona przez Sprzedawcę niezwłocznie po złożeniu zamówienia w ciągu max. 2 dni roboczych, nie później jednak niż na dzień przed planowanym terminem Wydarzenia. Klient ma obowiązek uzupełnić Ankietę nie później niż na dzień przed planowanym terminem Wydarzenia. Sprzedawca ma prawo zweryfikować aktualność oświadczeń przed rozpoczęciem Wydarzenia.
- W Wydarzeniu mogą uczestniczyć wyłącznie osoby pełnoletnie.
- W Wydarzeniu mogą wziąć udział wyłącznie osoby zdrowe, bez przeciwskazań zdrowotnych do realizacji aktywności określonych w programie i związanych ze specyfiką Wydarzenia. W przypadku wątpliwości co do stanu zdrowia, Klient ma obowiązek poinformować o tym Sprzedawcę.
- Klient jest świadomy, że:
1) Ekspozycja na zimno może zwiększyć produkcję noradrenaliny nawet o 300%, co ma wiele korzyści zdrowotnych, natomiast może wiązać się z ryzykiem uszkodzenia ciała, rozstroju i uszczerbku na zdrowiu, a nawet zagrożeniem dla życia Klienta oraz rozumie i akceptuje to ryzyko;
2) Stan zdrowia fizycznego i psychicznego Klienta pozwala mu na samodzielne i prawidłowe uczestnictwo w Wydarzeniu, w szczególności – brak jest przeciwwskazań medycznych i fizycznych do wzięcia udziału w Wydarzeniu;
3) Jest zdolny do przebywania w wodzie i ekspozycji na zimno w trakcie trwania Wydarzenia przez okres niezbędny do korzystania z usługi;
4) Umowa nie jest umową rezultatu, ale umową starannego działania, a efekty Wydarzenia zależą również od postawy i predyspozycji Klienta.
- Klient uczestniczący w wydarzeniu ma obowiązek posiadać wykupione ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, następstw wszelkich nieszczęśliwych wypadków, kontuzji i ich następstw powstałych podczas Wydarzenia, chyba że coś innego wynika z Oferty.
- Z uwagi na charakter i specyfikę Wydarzenia, Klient przed ich rozpoczęciem powinien skorzystać z konsultacji lekarskiej w celu oceny, czy jego stan zdrowia pozwala na bezpieczną na realizację ćwiczeń/uczestnictwo w zajęciach i aktywnościach określonych w programie.
- W przypadku gdy Klient składa zamówienia dla osoby trzeciej, Klient wskazuje tę osobę w momencie wypełniania formularza zgłoszeniowego lub najpóźniej w chwili przesłania ankiety dot. wydarzenia. Postanowienia Regulaminu, w tym regulujące obowiązki Klienta znajdują, tam, gdzie to uzasadnione, odpowiednie zastosowanie do osoby trzeciej uczestniczącej w Wydarzeniu (dalej nazywanej również Klientem). Osoba niewskazana przez Klienta nie może uczestniczyć w Wydarzeniu.
Jak korzystać z Warsztatów? O czym powinieneś pamiętać?
- Klient podczas uczestnictwa w Wydarzeniu zobowiązany jest do:
- Uczestnictwa w Wydarzeniu zgodnie z określonym przez Sprzedawcę programem, w tym w szczególności, z uwagi na specyfikę zajęć – do punktualności i udziału w zajęciach/aktywnościach wprowadzających, które pozwalają na prawidłowe wykonywanie aktywności; W przypadku spóźnienia Klienta z przyczyn leżących po stronie Klienta, Wydarzenie nie ulegnie przedłużeniu ani przesunięciu w czasie, a Klient nie jest uprawniony do uzyskania zwrotu jakiejkolwiek części ceny Wydarzenia;
- przestrzegania zasad określonych w niniejszym Regulaminie, zachowywania zasad bezpieczeństwa, w tym m.in. niepodejmowania nieuzasadnionych działań zagrażających zdrowiu i życiu Klienta lub innych osób,
- stosowania się do wskazówek i wytycznych Sprzedawcy oraz prowadzących zajęcia w ramach Wydarzenia,
- bieżącego i niezwłocznego informowania prowadzących zajęcia o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na uczestnictwo w Wydarzeniu i bezpieczeństwo Klienta, w tym dotyczących stanu zdrowia, lęku przed wodą lub niską temperaturą lub odmowie wykonania zadania wchodzącego w skład Wydarzenia;
- uczestniczenia w Wydarzeniu w stanie fizycznym i psychicznym umożliwiającym jego prawidłowe i bezpieczne prowadzenie, w tym zwłaszcza w stanie trzeźwości;
- naprawienia szkody wyrządzonej uszkodzeniem lub utratą sprzętu wykorzystywanego w trakcie Wydarzenia, jeżeli stanowi to rezultat zawinionego działania lub zaniechania Klienta, w szczególności naruszenia Umowy;
- używania w trakcie Wydarzenia wszelkich wskazanych przez Szkoleniowca środków bezpieczeństwa.
- W przypadku opuszczenia/ przerwania przez Klienta poszczególnych zajęć organizowanych w ramach Wydarzenia lub nieuczestniczenia w zajęciach – z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym w szczególności jeżeli jest to spowodowane naruszeniem przez Klienta jednego z obowiązków określonych Regulaminie, w tym w szczególności umyślnym podaniem nieprawdy w zakresie dotyczącym stanu zdrowia, Klient nie jest on uprawniony do żądania od Sprzedawcy zwrotu części ceny uiszczonej za Wydarzenie.
- Prowadzący zajęcia z ważnych przyczyn ma prawo odmówić Klientowi udziału w aktywności, co do której Sprzedawca ma podejrzenia o istnienie przeciwwskazań, w tym zdrowotnych do wykonywania zaplanowanych ćwiczeń.
- Podczas trwania Wydarzenia niedozwolone jest spożywanie alkoholu przez Klientów.
- W przypadku gdy stan zdrowia Klienta nie pozwala na wykonywanie poszczególnych aktywności, Klient powinien on o tym niezwłocznie poinformować prowadzącego zajęcia w celu dobrania innych ćwiczeń/zaproponowania alternatywnych aktywności dostępnych w Ofercie.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne, negatywne dla zdrowia skutki ćwiczeń w przypadku gdy Klient wykonał je wbrew zaleceniom i wytycznym Sprzedawcy lub podjął się ich wykonywania, pomimo tego, że stan zdrowia Klienta nie pozwalał na ich wykonywanie.
- Z uwagi na charakter i specyfikę Wydarzenia z ważnych przyczyn, w szczególności jeśli warunki atmosferyczne w czasie przewidzianym na realizację Zajęć uniemożliwiają lub utrudniają ich prowadzenie bądź czynią ich przeprowadzenie niecelowym, Sprzedawca zastrzega możliwość modyfikacji programu Wydarzenia w zakresie godzin rozpoczęcia poszczególnych wydarzeń/warsztatów.
- Sprzedawca może zmienić program Wydarzenia określony z ważnych przyczyn (np. choroba prowadzącego poszczególne zajęcia, inne nieprzewidziane zdarzenia losowe). Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zmianie oraz nowym programie Wydarzenia. Gdy z powodu zmiany programu Wydarzenia, o której mowa powyżej, Klient nie może zrealizować usługi, Sprzedawca według wyboru Klienta dokona zwrotu kosztów w formie vouchera do wykorzystania w Sklepie lub dokona zwrotu kosztów bezpośrednio na rzecz Klienta.
W takim wypadku Klient może wskazać również inną osobę, która w jego miejsce uczestniczyć będzie w Wydarzeniu (o czym niezwłocznie powinien poinformować Sprzedawcę). - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany osób prowadzących Wydarzenie z ważnych przyczyn (m.in. choroba, wypadek).
Co zrobić, gdy nie możesz uczestniczyć w Wydarzeniu?
- Klient bez ponoszenia dodatkowych kosztów do dnia poprzedzającego planowany termin Wydarzenia, ma możliwość wskazania innej osoby, która w jego miejsce uczestniczyć będzie w Wydarzeniu (tzw. Uczestnik zastępczy). W takim wypadku Klient ma obowiązek wskazać Sprzedawcy niezbędne dane ww. Uczestnika w celu uwzględnienia jej na liście uczestników i przekazania jej koniecznych informacji. Do osoby wskazanej przez Klienta mają odpowiednio zastosowanie postanowienia dot. Klienta (m.in. obowiązek uzupełnienia ankiety zdrowotnej, posiadania ubezpieczenia itp.).
- W pozostałym zakresie, do rozwiązania Umowy przez Strony mają odpowiednie zastosowanie przepisy ustawy – kodeks cywilny.
- Sprzedawca ma prawo dochodzić zapłaty Ceny za Wydarzenie w przypadku braku lub przerwania udziału Klienta w Wydarzeniu lub rozwiązania Umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta z uwzględnieniem art. 746 kodeksu cywilnego i nast.
Jak wygląda płatność za Wydarzenie w przypadku gdy w Ofercie przewidziano zadatek?
- W przypadku gdy Sprzedawca wskazuje, iż wymagana jest wpłata zadatku, szczegółowe regulacje dot. zadatku określają przepisy kodeksu cywilnego. Wpłata zadatku, o ile nic innego nie wynika z Oferty, stanowi warunek zawarcia Umowy.
- Do płatności zastosowanie mają postanowienia niniejszego Regulaminu w zakresie płatności.
O czym chcemy Cię jeszcze poinformować w zakresie kwestii formalnych?
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy z ważnych przyczyn w przypadku gdy liczebność grupy, która ma brać udział w Wydarzeniu spadnie poniżej 10 osób, o ile nic innego nie wskazano w Ofercie. Sprzedawca może także zaproponować Klientowi skorzystanie z innego Wydarzenia lub zmianę formy Wydarzenia lub zaproponować zmianę opłaty lub inny termin, a Klient ma prawo do odrzucenia nowej oferty.
- Klient odpowiada za szkody wyrządzone na rzecz Sprzedawcy w związku z Wydarzeniem, a także za szkody wyrządzone przez Klienta na rzecz innego podmiotu, o ile do naprawienia ww. szkody zobowiązany będzie Sprzedawca. W przypadku gdy Klient nie jest jednocześnie Uczestnikiem, Klient odpowiada za ww. szkody z Uczestnikiem na zasadzie odpowiedzialności solidarnej.
- Brak realizacji obowiązków przez Klienta może stanowić podstawę do rozwiązania przez Sprzedawcę Umowy/wstrzymania świadczenia Usług z ważnych przyczyn po wcześniejszym wezwaniu do wykonania ww. obowiązków pod rygorem rozwiązania Umowy/wstrzymania świadczenia usług.
§9 USŁUGI SUBSKRYPCYJNE
Sprawdź, co otrzymasz gdy zakupisz dostęp do usług subskrypcyjnych (m.in. Akademii Oddechu)
- Z chwilą zamawiania usługi subskrypcyjnej, Klient wybiera okres rozliczeniowy.
- 2. Zamówienie Usługi subskrypcyjnej oznacza, że Klient będzie otrzymywał dostęp do usługi po uiszczeniu opłaty. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony z możliwością rozwiązania umowy z chwilą zakończenia okresu rozliczeniowego; Do rozwiązania umowy wystarczające jest zrezygnowanie z subskrypcji przed upływem okresu rozliczeniowego.
- Warunkiem zawarcia umowy na Usługę subskrypcyjną jest wyrażenie przez Klienta zgody na automatyczne wielokrotne obciążanie karty kredytowej lub debetowej – zgodnie z Ofertą.
- W przypadku zmiany cen w subskrypcji, Klient zostanie o tym powiadomiony z wyprzedzeniem. W tej sytuacji Klient może zrezygnować z subskrypcji przed rozpoczęciem nowego cyklu rozliczeniowego.
- W przypadku gdy umowa na usługę subskrybcji będzie zawierana na czas określony, zostanie to wskazane w treści zamówienia. O ile z treści zamówienia nie wynika inaczej, w przypadku gdy umowa będzie zawierana na czas określony, to w przypadku jej nierozwiązania przed upływem okresu rozliczeniowego, zostanie automatycznie przedłużona na czas nieokreślony.
- W przypadku:
1) miesięcznego okresu rozliczeniowego – Klient może zrezygnować z subskrypcji, tj. rozwiązać umowę ze skutkiem na koniec miesiąca rozliczeniowego;
2) dłuższego okresu rozliczeniowego niż okres miesięczny – Klient może zrezygnować z subskrypcji, tj. rozwiązać umowę ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym złożył oświadczenie o rozwiązaniu Umowy.
- Rezygnacja z Usługi subskrypcyjnej może nastąpić poprzez zgłoszenie rezygnacji Sprzedawcy. Rezygnacja może zostać złożona e-mailowo lub korespondencyjnie – na adres Sprzedawcy.
- Rezygnacja z Usługi subskrypcyjnej może nastąpić również w przypadku braku opłacenia Usługi na kolejny okres rozliczeniowy, w tym m.in. braku udostępnienia środków na karcie kredytowej lub debetowej, co skutkować będzie wygaśnięciem konta (dotyczy umowy zawartej na czas nieokreślony).
§10 INNE PRODUKTY
Sprawdź jak przebiega współpraca z nami gdy zakupisz dostęp do innych Produktów.
- Szczegółowe informacje dotyczące Usługi znajdują się w Ofercie.
- Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia otrzymania od Klienta informacji niezbędnych do należytej realizacji Usługi, chyba że co innego wynika z Oferty.
§11 DANE WRAŻLIWE
Dbamy o poufność przekazanych nam danych, w tym w szczególności danych dotyczących zdrowia, których możemy potrzebować, żeby m.in. dobrać najlepszy Produkt dla Ciebie lub zweryfikować, czy możesz korzystać z danego Produktu.
Z uwagi na specyfikę Produktów, w tym to, że Klient może przekazać Sprzedawcy dane szczególnej kategorii/ dane wrażliwe, Klient jest świadomy tego, że przekazując w/w dane wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedawcę do celów niezbędnych do realizacji Umowy zgodnie z Polityką prywatności.
§12 WIZERUNEK
Zależy nam na tym, żebyś mógł wracać wspomnieniami do wspólnych wydarzeń. Chcemy też, żeby inni mogli dowiedzieć się, jak wspólnie pracujemy i budujemy relacje w biohacingowej społeczności. Jeśli chcesz budować z nami wspólną historię😊, zobacz jak możesz to zrobić.
- Wizerunek udostępniany Sprzedawcy przez Klienta może być przetwarzany przez Sprzedawcę, w tym utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz do celów związanych z realizacją Umowy (np. nagranie sesji do udostępnienia Klientowi, nagranie szkolenia do udostępnienia jego uczestnikom).
- Klient – poprzez włączenie kamery podczas transmisji on-line (webinarów/spotkań on-line) wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę lub poprzez udostępnienie swojego wizerunku Sprzedawcy w inny sposób wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu transmisji on-line/przebiegu współpracy do celów wskazanych w ust. 1.
- W przypadku gdy podczas wydarzeń stacjonarnych, Sprzedawca umożliwia Klientowi udział w sesji zdjęciowej, Klient – poprzez udział w sesji indywidualnej lub grupowej wyraża zgodę na wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku Klienta w postaci nagrania/zdjęć z Wydarzenia do celów marketingowych i promocyjnych.
- Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line/Wydarzeniu, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
- Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzenia podczas Wydarzeń stacjonarnych dodatkowych oznaczeń (np. odpowiedniego koloru opasek na rękę) dla osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie wizerunku zgodnie z ust. 1-4 – do celów marketingowych i promocyjnych, w tym do wykorzystania ww. wizerunków w sieci (m.in. na stronie www Sprzedawcy, na kanałach w social media prowadzonych przez Sprzedawcę, w portfolio).
- Klient nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.
§13 WARUNKI TECHNICZNE
Zapoznaj się z niezbędnymi warunkami technicznymi, które pomogą Ci w pełni korzystać z naszych Produktów.
- Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
- Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
- W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
2) aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W celu skorzystania z Produktów, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
2) aktywnego konta poczty elektronicznej;
3) aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
4) konta na platformie społecznościowej Facebook lub komunikatora w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku.
- W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.
§14 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
Pracując z nami otrzymujesz dostępu do wielu niepowtarzalnych materiałów, tworzonych z uwzględnieniem certyfikowanych metod. Pamiętaj, że materiały możesz wykorzystywać wyłącznie do własnych potrzeb. Wykorzystywanie ich w innych zakresie, naraża Cię na naruszenie praw autorskich.
- Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym Produkty elektroniczne i Usługi, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
- Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
- Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.
- Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z niniejszego Regulaminu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie.
- Licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
2) wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości Produktu,
3) odpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
4) nieodpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
- W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
- Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.
§15 UPRAWNIENIA KLIENTA DOT. NIEZGODNOŚCI PRODUKTU Z UMOWĄ
Dbamy o wysoką jakość naszych Produktów. Jeśli jednak jest coś, co wymaga poprawy, chętnie dowiemy się jak możemy jeszcze usprawnić naszą współpracę. Chcemy też zagwarantować Ci możliwość składania reklamacji, które zawsze sprawnie rozpatrujemy.
- Niniejszy rozdział określa zasady odpowiedzialności za zgodność świadczenia z Umową zobowiązującą do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, a także umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej. Szczegółowe informacje dot. ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.
- Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.
- 5. Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z umową lub usługi/treści cyfrowej wysyłając ją na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
- Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.
§16 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Poznaj zasady przewidziane przez przepisy dot. odstąpienia od Umowy.
- Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do Regulaminu.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o:
1) o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
2) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody.
- Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
§17 KONTO UŻYTKOWNIKA
Składając zamówienie, tworzymy dla Ciebie Konto Użytkownika. Sprawdź, czego możesz od nas oczekiwać.
- Sprzedawca tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj. indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
- Klient nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilka Kont Użytkownika.
- Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika, złożenia zamówienia (w przypadku e-produktów i usług on-line) oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie Użytkownika.
- Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące
Konta Użytkownika. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło. - Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
- Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
1) z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
2) bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
§18 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, sprawdź postanowienia, które mają do Ciebie zastosowanie..
- Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
§19 TREŚCI UŻYTKOWNIKA
Dbamy o to, żebyś w naszej biohackingowej przestrzeni miał dostęp do treści, które Cię wzmacniają. Sprawdź jakie treści są niedopuszczalne i co robimy, żeby dbać o Twoją bezpieczną przestrzeń.
Niedopuszczalne Treści Użytkownika
- Zakazane jest zamieszczanie przez Użytkownika Treści, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych DSA lub w inny sposób są niezgodne z Regulaminem.
- Pod pojęciem „nielegalnych Treści” należy rozumieć nielegalne treści, produkty, usługi i działania.
- Użytkownik nie może zamieszczać Treści, które:
1) mają charakter terrorystyczny,
2) są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami,
3) mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;
4) są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,
5) naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
6) służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,
7) służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
8) służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
9) propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
10) zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
11) naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
12) zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
13) obrażają uczucia religijne,
14) nie są tolerancyjne (m.in. wyśmiewają, ośmieszają, oceniają inne osoby, m.in. ich budowę ciała, wygląd, stan zdrowia).
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika zamieszczone w Serwisie, pod warunkiem że Sprzedawca:
1) nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika lub
2) podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Użytkownika lub w inny sposób ograniczenia ich widoczność lub monetyzację, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
- Sprzedawca ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby/organy ścigania w przypadku gdy Użytkownik mógł popełnić, popełnia lub może popełnić przestępstwo zagrażające życiu lub bezpieczeństwu osoby/osób oraz przekazać wszystkie dostępne mu informacje na ten temat.
Moderacja Treści Użytkownika
- Sprzedawca w każdej chwili może weryfikować Treści Użytkownika.
- Sprzedawca przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym z poszanowaniem praw podstawowych odbiorców usługi, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.
- Weryfikacja może następować uprzedzająco lub następczo, tj. po opublikowaniu Treści – w zależności od rodzaju Treści Użytkownika i udostępnionych funkcjonalności.
- W razie wykrycia niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem, Treść Użytkownika może zostać zablokowana i stać się niewidoczna dla innych Użytkowników lub zostać usunięta z Serwisu lub w inny sposób może zostać ograniczona jej widoczność. Sprzedawca może też ograniczyć monetyzację ww. Treści.
- Jeżeli Użytkownik korzysta z Serwisu niezgodnie z Regulaminem, poza działaniami dotyczącymi możliwości usunięcia/zablokowania Treści lub ograniczenia w inny sposób ich widoczności i/lub monetyzacji Sprzedawca może dokonać usunięcia Konta Użytkownika albo tymczasowo lub trwale uniemożliwić Użytkownikowi możliwość korzystania z określonych funkcjonalności Serwisu.
- Sprzedawca ma obowiązek działać z należytą starannością, w sposób obiektywny, proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym zgodnie z wolnością wypowiedzi i informacji oraz innych praw podstawowych i wolności. Sprzedawca informuje o swojej decyzji wskazując jej uzasadnienie.
- W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Użytkownik, którego dotyczą podjęte działania, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie [por. Procedura odwoławcza].
Zgłaszanie Treści Użytkownika
- Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Sprzedawcy obecność w Serwisie Treści Użytkownika, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA).
- Zgłoszenie może nastąpić drogą e-mailową, na adres do kontaktu podany we wstępnie Regulaminu, w tym z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik do Regulaminu.
- Zgłoszenie, o którym mowa w postanowieniu powyżej, powinno zawierać:
1) uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Użytkownika są niezgodne z Regulaminem;
2) wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Użytkownika, stosownie do rodzaju Treści Użytkownika i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
4) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- Zgłoszenie powinno umożliwiać identyfikację zgłaszającego, natomiast nie jest to element obowiązkowy, chyba że tożsamość jest konieczna do ustalenia, czy dane Treści stanowią potencjalne Treści nielegalne.
- Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, Sprzedawca przesyła Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres e-mail (o ile zgłoszenie zawiera informacje kontaktowe pozwalające na przesłanie potwierdzenia).
- W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy uniemożliwiające rozpatrzenie zgłoszenia, Sprzedawca może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia, w tym w szczególności gdy dotyczy to m.in. potwierdzenia posiadanych praw, które są potencjalnie naruszane. Brak uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Sprzedawcę, może stanowić podstawę do pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
- Weryfikacja Treści Użytkownika przez Sprzedawcę w związku ze zgłoszeniem następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia pozwalającego na jego rozpatrzenie, chyba że z uwagi na rodzaj nielegalnych Treści, które są objęte zgłoszeniem oraz pilność działań, weryfikacja powinna nastąpić wcześniej (np. gdy Treści wiążą się z zagrożeniem życia lub bezpieczeństwa osób).
- Sprzedawca przeprowadza weryfikację z zachowaniem należytej staranności.
- Zgłaszanie i weryfikacja Treści ma na celu usunięcie informacji uznawanych za nielegalne Treści lub uniemożliwieniu dostępu do nich, z tym zastrzeżeniem, że nie może prowadzić do nadmiernego naruszania wolności wypowiedzi i informacji innych Użytkowników.
- W trakcie dokonywania weryfikacji Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Treści Użytkownika w taki sposób, aby stały się niewidoczne dla innych Użytkowników lub do podjęcia innych działań opisanych w niniejszych rozdziale.
- Po dokonaniu weryfikacji Sprzedawca może trwale zawiesić lub usunąć Treści Użytkownika jako naruszające Regulamin lub w inny sposób ograniczyć ich widoczność lub monetyzację albo uznać, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu. Jeżeli Treści Użytkownika zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu,
- W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Sprzedawca niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego, jak i Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
- W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej lub ich niepodjęcia, Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, lub zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie [por. Procedura odwoławcza]
- W przypadku gdy z przyczyn technicznych lub operacyjnych, Sprzedawca nie może usunąć określonej informacji, Sprzedawca informuje o tym zgłaszającego.
- Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Sprzedawcę. Odwołania nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany.
Procedura odwoławcza
- W przypadku, gdy:
- a) Sprzedawca nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika lub nie ograniczył widoczności mimo zgłoszenia ze strony innego Użytkownika lub osoby trzeciej;
- b) Treści Użytkownika zostały zablokowane lub usunięte lub których widoczność została ograniczona niezgodnie z postanowieniami Regulaminu;
- c) Sprzedawca podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi, w pełni lub częściowo,
- d) Sprzedawca podjął decyzje w sprawie zawieszenia lub zamknięcia konta
- e) Sprzedawca podjął decyzje w sprawie zawieszenia, zakończenia lub ograniczenia w inny sposób możliwości monetyzacji informacji,
Użytkownik, który przekazał Treści Użytkownika, lub osoba, która zgłosiła Treści Użytkownika do weryfikacji, może złożyć odwołanie.
- Każda decyzja Sprzedawcy, o której mowa powyżej, musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy istnieją podstawy prawne do odmowy uzasadnienia decyzji. Uzasadnienie musi spełniać wymagania przewidziane w akcie o usługach cyfrowych (DSA) i obejmować takie informacje, jak:
- a) wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, w odniesieniu do tych Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
- b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Użytkownika lub osobę trzecią, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy Sprzedawcy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
- c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Użytkownika wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
- d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych Treści Użytkownika, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za niedozwolone;
- e) jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;
- f) jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących Użytkownikowi lub zgłaszającemu możliwości odwołania się od decyzji.
- Odwołanie można złożyć: drogą elektroniczną lub korespondencyjnie na adres Sprzedawcy.
- Odwołanie powinno zawierać niezbędne informacje pozwalające na jego rozpatrzenie, w tym m.in. dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego się Użytkownika oraz szczegółowe uzasadnienie wskazujące na nieprawidłowości w decyzji Sprzedawcy.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania drogą elektroniczną na wskazany e-mail.
- Odwołanie jest rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia odwołania.
- W przypadku gdy odwołanie zawiera wystarczające podstawy do uznania, że decyzja Sprzedawcy jest nieprawidłowa/nieuzasadniona, Sprzedawca niezwłocznie uchyla swoją decyzję.
- Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Sprzedawcę/pod nadzorem personelu Sprzedawcy.
§20 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
To już ostatni punkt naszego Regulaminu, czyli formalności, których nie możemy pominąć.
- W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
- Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
- W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
- W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
- Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
1) stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
2) wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
3) powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
4) platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę.
- Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
- Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 10.
- Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 10.
- W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
- Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.
- Regulamin obowiązuje od dnia 04.07.2024r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umów o świadczenie usług)/ od dnia, w którym weszli w Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa – weszła w posiadanie rzeczy, a w przypadku rzeczy dostarczanych partiami – z dniem wejścia w posiadanie ostatniej z rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Nasze dane do kontaktu: Time4You Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Przyrodników 1, 80-298 Gdańsk, bi***@ad************.pl
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Proszę odesłać lub przekazać nam Produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślą nam Państwo rzecz przed upływem 14 dni. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Załącznik nr 2
Nasze dane do kontaktu: Time4You Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Przyrodników 1, 80-298 Gdańsk, bi***@ad************.pl
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Odstępuję od umowy z dnia*………………. dotyczącej*/polegającej na*……………..
Imię i nazwisko, adres Klienta* ………………………… Podpis*……………….. (o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data …………………………………………………
* uzupełnić
Załącznik nr 3
Nasze dane do kontaktu: Time4You Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Przyrodników 1, 80-298 Gdańsk, e-mail: bi***@ad************.pl
FORMULARZ REKLAMACJI
(wypełnij formularz w przypadku chęci złożenia reklamacji)
Dotyczy zamówienia nr: _________ z dnia ____
Dotyczy produktu: _____________ [opis produktu]
Informuję, iż zakupiony przeze mnie towar jest niezgodny z umową. Niezgodność Towaru z umową polega na: _____________ Niezgodność została stwierdzona w dniu _______________
Z uwagi na powyższe, proszę o: _____________ (wskazać roszczenie).
Imię i nazwisko, adres Klienta* … Podpis*… (o ile wysyłane w wersji papierowej)
Data ………………….* uzupełnić
Załącznik nr 4
Jeśli zauważyłeś nielegalne treści, możesz je zgłosić zgodnie z warunkami naszego Regulaminu.
*Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Sprzedawca. Dane osobowe są przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 16 DSA zgodnie z Polityką Prywatności.
ZGŁOSZENIE NARUSZENIA DOTYCZĄCE TREŚCI UŻYTKOWNIKA
Data: ………………………
Dane zgłaszającego: ……………………………………………
Adres e-mail: ……………………………………………………..
Zgłoszenie nielegalnych treści dotyczy Treści, które Zaznacz odpowiednie:
- mają charakter terrorystyczny,
- są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami,
- mają charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu;
- są obraźliwe, zawierają treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,
- naruszają lub ograniczają prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie;
- służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,
- służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
- służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym;
- propagują faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
- zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę;
- naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby;
- zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
- obrażają uczucia religijne,
- są nietolerancyjne.
Inne okoliczności uzasadniające uznanie treści za nielegalne:
………………………………………………………………………………………………………
Nielegalne Treści znajdują się (wskaż konkretny adres URL):
…………………………………………………………………………………………………………
Dodatkowe informacje/ wyjaśnienia dot. nielegalnych Treści (wskaż dodatkowe informacje/okoliczności/dane, które pozwolą nam lepiej rozpatrzyć sprawę, wskaż je w tym miejscu:………………………………………………………………………………………………
Oświadczenie Zgłaszającego: Oświadczam, że zgłoszenie jest składane w dobrej wierze i przekonaniu co do tego, że informacje i zarzuty wskazane w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne (art. 16 ust. 2 lit. d Aktu o usługach cyfrowych).
…………………..
Podpis Zgłaszającego (o ile dotyczy)